HOLISTIC DENTAL

HOLISZTIKUS CSALÁDI FOGÁSZAT

hívás

FOGLALJON IDŐPONTOT

Hívja praxisunkat a telefonszámunkon:
+ 36 30 580 23 66

időpont

NYITVATARTÁSUNK

Hétfő - Péntek: 09:00-16:00
Szombat- Vasárnap: Zárva

térkép

ELÉRHETŐSÉGÜNK

Itt talál minket személyesen:
9400 Sopron, Várkerület 24.

Dr. Rébay Domonkos fogorvos vagyok, a Holistic Dental vezető fogszakorvosa

dr. rébay domonkos

Szeretettel várom Önt, Sopron belvárosában található fogászati rendelőmben, melynek kialakításában az egyik legfontosabb szempont volt, hogy az ajtón belépve az egész család komfortosan érezze magát.

Mind a gyermek, mind a felnőtt pácienseim esetében kiemelt hangsúlyt fektetek a személyes, bizalmi kapcsolat kialakítására, hisz ez nemcsak a fogorvosi székbe való beülést könnyíti meg, de a magát a gyógyulást is.

Ennek megfelelően igyekszem minden beteget a saját, egyedi igényeinek figyelembevételével kezelni, mindig elegendő időt szánva a kezelésekre és konzultációkra.

Harmonikus környezetben, oldott légkörben és kellő nyitottsággal egymás iránt, még a komplikáltabb fogászati problémákat is könnyedén feltérképezhetjük és kiválaszthatjuk az optimális megoldáshoz vezető utat.

A MOSOLYA EGÉSZSÉGÉÉRT DOLGOZUNK

FOGLALJA LE HOZZÁNK IDŐPONTJÁT!

MILYEN KEZELÉSEKKEL JÖHET HOZZÁNK?

Kiválóan felszerelt rendelőnkben prémium alapanyagok és szakértő kezek garantálják, hogy minden fogászati problémára fájdalommentesen kapjunk professzionális megoldást az egyszerű fogtöméstől kezdve a komplett fogsor helyreállításig.

Magas színvonalú esztétikai kezeléseinket holisztikus nézőponttal egészítjük ki, szükség esetén az alternatív és komplementer medicina alkalmazásával.

Valljuk, hogy egy fogfájás mindig valamilyen megoldatlan lelki probléma fizikai szinten való megnyilvánulása. Ezért hozzánk nem csupán egy szuvas őrlőfog sétál be, hanem egy anyuka, aki egy időre kénytelen feladni hivatását, vagy egy kisfiú, aki nem kapja meg a hőn áhított elismerést, esetleg az az apuka, aki a teljesítési kényszer nyomása alatt morzsolja szét éjszakánként a fogait.

A holisztikus fogorvoslás összefüggő egésznek tekinti az emberi szervezetet, így a fogak produkálta tünetek mögé nézve mindig az egész emberre összpontosít, és a lélekben lezajló folyamatokat is vizsgálja.

Szeretettel ajánljuk mindenkinek, aki – tünetei tükrében- többet szeretne tudni önmagáról, és egy teljesebb, egészségesebb élet elérésére törekszik.

holistic-dental-webkoszonto
holistic-kezelo

ISMERJE MEG CSAPATUNKAT

Magasan képzett, tapasztalt orvos- és asszisztens csapatunk nemcsak a legmagasabb szintű szakmai ellátásra és fájdalommentes kezelésre fektet hangsúlyt, de arra is, hogy a megnyugtató, empatikus közegben a legszorongóbb páciensünkben is feloldódjon a fogászati beavatkozásoktól való félelem!
holistic-kezelo

ISMERJE MEG CSAPATUNKAT

Hatalmas türelem és kedvesség gyerek és szülő felé egyaránt! 🥰 Első fogászati kezelés egy 6,5 évesnek... szerintem nem kell részletezni, hogyan is reagált kislányom 🤭😅
De doktor úr és asszisztense nyugalma és kedvessége elérte célját... és ma már nem fáj a fogacska ☺ Köszönjük!
nvv-velemeny
Nagy-Vas Viktória
Ma délután voltunk a rendelőben a másfél éves kisfiunkkal, aki elesett és megütötte az egyik fogát. A várakozás izgalmát sok játék oldja a váróban, és egy kedves asszisztens hölgy. A doktor bácsi nagyon türelmes, kedves és alapos volt a vizsgálat során,amit ezúton is köszönünk! Jó szívvel ajánlom másoknak is, mi megtaláltuk a kisfiunk jövőbeni fogorvosát.
Tóth Kata

KÉRDÉSE VAN, VAGY
IDŐPONTOT FOGLALNA?

KÉRJEN VISSZAHÍVÁST!

Adja meg adatait, küldje el üzenetét és 24 órán belül felvesszük Önnel a kapcsolatot.

Időpontfoglaló űrlap